Nálatok vannak otthon állatok? - állatszelfik
2017. április 26. írta: Gyetván Csaba

Nálatok vannak otthon állatok? - állatszelfik

Ahogy már jeleztem korábban, növekszik az "az utazós" tartalmaim száma, ezért döntöttem úgy, hogy ezeknek egy saját oldalt hozok létre, ennek a saját oldalnak pedig ez az első bejegyzése. 

Valami vidám témával akartam indítani, épp ezért jött jól, hogy nemrég rádöbbentem: tele vagyok "állatos-szelfikkel". És ha már így van, akkor gondoltam megér a téma egy külön bejegyzést. Egyrészt mert tényleg viszonylag jól elkapott képek, másrészt mert mindegyikhez jó sztori is kapcsolódik.

gyetvan_csaba_kecske.jpg

Az első az egyértelmű kedvencem, tavaly ősszel készült Döbröntén. A vár melletti dombon legelt egy kecskecsapat, közülük szegődött mellém egy kameraérzékenyebb kecske, hogy mit súgott a fülembe, maradjon a mi titkunk:). A Bakony és a Döbröntei Vár egyébként kecskék nélkül is nagy kedvencem.

gyetvan_csaba_hortobagy.jpg

A második kép azt bizonyítja, hogy a Hortobágy szürkemarhái is haladnak a korral és egyre szelfiérzékenyebbek. A kompozíció egyébként erős: hasonló arckifejezés, hasonló fejdísz:), már csak egy gémeskút kellene a marha mellé. (Melyik mellé? - nyilván magas labda volt:).

gyetvan_csaba_kecskes.jpg

Ennek képnek az is lehetne a címe, hogy "a zebra és a kecske", merthogy ezzel a pórázra kötött kecskével épp Kőszeg egyik forgalmas útján készülök átkelni. A kép egyébként jó példa arra is, hogy kecskés képet a legelőn kívül is lehet csinálni:).

gyetvan_csaba_zsiraf.jpeg

Hogy nem csak őshononos állatokkal lehet itthon fotózkodni, arra pedig itt van bizonyítékképp ez a fotó. A Győri Állatkert  vidám zsiráfja gondolta úgy, hogy szeretne rajta lenni a képen:)

gyetvan_csaba_steigervald_tanya.jpg

Gyula mellett található a Steigervald-tanya, ahol többnyire teljesen szabadon járkálnak az állatok. Ez a ló ebéd közben nézett be hozzám:). Ami miatt még emlékezets a hely: úgy rémlik itt ettem életem talán legjobb fánkját.

gyetvan_csaba_23.jpg

A lámák különösen kameraérzékenyek, ezt már többször tapasztaltam. Ez a kép egy Kalocsa melletti állatfarmon készült és az instagramon a white party címet adtam neki, őszintén szólva jobb cím most sem jutna eszembe:).

gyetvan_csaba_sri_lanka.JPG

Ez a kép picit kilóg a sorból, egyrészt mert nem itthon készült (amúgy Sri Lankán), másrészt pedig mert csak első ránézésre vidám. Ha ugyanis jobban megnézzük, akkor látszik az elefánt lábán a lánc, amin gyakorlatilag egész élete során tartják.

gyetvan_csaba_allatkert.jpg

Ez is csókos, de már eggyel vidámabb kép, mint az előző. A Fővárosi Állatkertben és a Zöld Tea című műsor felvételén kerültem közeli viszonyba ezzel a lajhárral. A színpadias jelenet végül csak színpadi csókkal zárult:).
gyetvan_csaba_orseg.jpg

Kecskés képpel kezdtem, kecskés képpel is zárom. Az Őrségbe évente visszajárok, lehet ezért ilyen barátságos velelm ez a kecske, aki egyébként a Kerca Bio Farm nagyon szimpatikus lakója:).  

A bejegyzés trackback címe:

https://turista-szalami.blog.hu/api/trackback/id/tr3512444079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása